Moje puberťácká láska: Vichy Normaderm

Dnes vám povím, jak jsem si po letech opět koupila moji milovanou kosmetiku Vichy Normaderm. Na střední jsem tuto značku milovala. Teď ale vidím, že to byla poněkud zaslepená a nekritická láska. V té době jsem znala akorát Ryor, Garnier a Clean&Clear a tak mi Vichy přišlo jako něco naprosto úžasného. A hlavně, pupínky zmizely jako mávnutím kouzelného proutku..

Takže když jsem měla cestu do lékárny, kde mi známá paní lékárnice doporučila echt výhodné balení této kosmetiky, váhala jsem jenom chvíli. Přece ta krásná svěží vůně.. ach! 
Koupila jsem si denní a noční krém a Tri- activ cleanser 3 v 1. K nákupu jsem ještě dostala vzorečky čistícího tonika, hloubkového čistícího gelu a denního hydratačního krému.

Noční a denní hydratační krém určitě všichni znáte :)


Nejvíce mě potěšily vzorečky svou starou svěží vůní.

Doma jsem hned začala radostně vybalovat. Ale co to? Že dávají noční krém do tuby, na to jsem si už zvykla (tak před 10 lety byl krém v lahvičce s dávkovačem), ale takhle mizerná tuba.. Krém je řidší konzistence, a jelikož nemá nikde žádnou překážku v podobě špuntíku ve víčku, samovolně vytéká ven! U tak drahého krému mě to docela naštvalo. Celkem rozladěná z čím dál mizernějšího balení si chci alespoň přivonět k té božské svěží vůni..ale ta je také pryč! Krém místo toho nevýrazně voní, jako nějaká mastička z lékárny (a ty kolikrát voní lépe). Chápu, že výrazná parfemace může pleti vadit a škodit, ale mě tedy chybí!



Slušně řečeno, tuba má velký otvor pro aplikaci a nikde žádnou zarážku. Po týdnu  používání krému ubylo, takže už naštěstí samovolně nevytéká.


Stejná, nevýrazná parfemace je i u denního hydratačního krému, který balení zatím naštěstí nezměnil (stejně mi ale přijde, že dávkovač vyplivne větší množství krému, než je potřeba). 
Jediné produkty, které voněly tak, jak měly, byly vzorečky :)

Ale přejděme od takových malicherností, jako je vůně, k účinnosti krému. Již týden poctivě čistím a mažu touto kompletní řadou, ale to kouzelné mávnutí proutku jako dřív se nějak nekoná. Pleť je stále mastná a začervenalá, póry rozšířené a pupínků mi naskákalo ještě víc, než obvykle a jsou nezničitelné! (Jenom dodám, že se výskyt pupínků na mém obličeji neřídí měsíčním cyklem, ani ničím podobným).

Ďobance na bradě a kolem rtů jsou myslím víc než viditelné!
Nechci sice dělat ukvapené soudy, ale sečteno podtrženo, Vichy Normaderm mě po letech zklamal. Nevím, jestli mám zkreslené vzpomínky na jeho účinky, nebo je to změněnou recepturou (jak hrdě hlásají v reklamě), nebo snad mám se stoupajícím věkem stoupající nároky na účinnost krému, ale prostě nejsem spokojená.. A navíc ta změněná parfemace (to mému mlsnému nosu dost vadí)!

Krémy samozřejmě vypotřebuji, ale příště už se ke koupi zlákat nenechám. Příště raději sáhnu po nějakém krému z drogerie, nebo po mém oblíbeném Tea Trea krému od Oriflame.
Kdyby se stal snad nějaký zázrak, a já měla pleť najednou bez chybičky, dám vědět. Myslím, že se ale nic takového konat nebude..

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!