Čistící pleťové náplasti Balea x Montagne Jeunesse

Dnes vám představím souboj dvou čistících pleťových proužků na nos a obličej. Mám smíšenou pleť se spoustou nečistot a i když se snažím pravidelně chodit na kosmetiku, znovu a znovu se mi póry zanáší novými nečistotami.

Několikrát jsem zkoušela obličej si doma napařit heřmánkem a pak mačkat.. ale stejně jsem nedostala ven všechny nečistoty a maz. Proto, když jsem v DM drogerii uviděla čistící náplasti na obličej, zaradovala jsem se a sáhla po nich.




Dřív jsem tyhle náplasti používala od Nivey, ale přišlo mi, že mají téměř nulový účinek a jsou akorát předražené (dnes se snad už ani nevyrábí?).. 


Balea ale má ceny všeobecně příznivé a tak 6 náplastí pořídíte za 100Kč. A jak fungují? Náplasti mají křídélkový tvar, nebo jak bych to nazvala. Jeden jsem přilepila na nos a polovinu druhého mezi obočí, kde mi póry také solidně bují.




A čekala jsem 15 minut.. Náplasti jsou napuštěné nevím čím a celkově jsou cítit dost chemicky, což mi bylo celkem nepříjemné. Ale pro krásu se musí trpět! Dokonce mě trochu svědil nos, ale vydržela jsem.. a po určené době jsem náplast strhla. Nebojte, nebolí to, jen mezi obočím musíte být trochu opatrnější.. :D


Náplast sice nevytáhla všechny nečistoty, ale i tak toho na ní bylo víc než dost. I póry celkově byly méně nápadné. Tímhle bych potřebovala polepit půlku obličeje..!


Nebyla bych to ale já.. Sice jsem našla fajn výrobek, ale když jsem v Intersparu zahlédla další čistící proužky od Montagne Jeunesse, musela jsem je zkusit! Cena je taktéž příznivá, 3 náplasti totiž koupíte za 50Kč.




Vzhled i použití je stejné, jako u náplastí od Baley, s tím rozdílem, že tuhle náplast můžete nechat na obličeji až 20 minut. A náplasti jsou šedivé, takže můžete lépe pozorovat, co všechno se z pleti vytáhlo.. :))




V porovnání s Baleou, tyhle proužky voní lépe a o mnoho víc přírodně. Podle složení dokonce obsahují levandulový olej a neměly by obsahovat parabeny. A účinkují výborně! Nestačila jsem se divit, co na obličeji všechno mám..


Když porovnám oboje náplasti, v konečném efektu žádný rozdíl nevidím. Vyčistí, trochu zmatní a pleť je hladší. Co mi ale vadí u Baley, je ta chemická 'vůně' a svědění.. proto asi příště raději sáhnu po náplastích od Montagne Jeunesse. Obzvlášť, když jsem na jejich stránkách zjistila, že jako novinku prodávají čistící náplasti s výtažky z citrusů. Snad je u nás někde seženu..!


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!