Oční stíny Alverde

Před nedávnem jsem tu vychvalovala gelovou řasenku na obočí od Alverde a slíbila jsem, že vám ukážu oční stíny od této značky, se kterými jsem velmi spokojená. Na začátek řeknu, že nejsem nějak náročný zákazník, co se týče výběru. Nepotrpím si na výrazné barvy, takže případná nižší pigmentace mi nevadí. Hlavně, aby stín neprášil, dobře se nanášel a vydržel na očním víčku pokud možno celý den bez podkladové báze (které moc v oblibě nemám a většina jich žmolkuje a udělá víc škody, než užitku).. znáte to.

Všechny čtyři oční stíny, které od Alverde vlastním, jsem pořídila ve výprodejovém stojanu. Neřeknu vám, kolik je původní cena, ale mě 50Kč za jedeno balení stínu přišlo celkem uspokojivé.





Jediné matné jsou stíny Elegant Taupe, které moc ráda používám na denní líčení.

Duo stíny Eletric Pink obsahují drobounké třpytky.


Stejně jsou na tom stíny Golden Bronze, které jsou ideální na léto.


Velvet Violet se perfektně hodí k zeleným očím.
Stíny opravdu nepráší, dobře se nanáší prstem i obyčejným pěnovým aplikátorem, takže se zvládnu hezky nalíčit, i když chvátám. 

Jak už jsem řekla, podkladové báze nepoužívám, protože nadělají spíš paseku, než aby pomohly. Oční víčko si tedy přepudruji, než na něj stín nanesu (můžu říct, že mi s tímto postupem dobře drží všechny oční stíny).  A tyhle stíny drží velmi pěkně.. neslévají se do rýhy na víčku a nerozmazávají se pod okem, i když si na oko nechtěně sáhnu. Za mě tedy velká spokojenost!


Co se týče barev, ty nejsou nějak výrazné, spíš jemné pastelové, ale nezmizí, jako to mají ve zvyku třeba stíny NYC, nebo Fleur de Santé.


Jelikož byly všechny odstíny ve výprodeji, netuším, jestli je i dnes seženete.. a pokud ne, v aktuální nabídce Alverde si určitě vyberete. Já bych si tedy vybrala :).


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru