Tělový peeling s mořskou solí Wellness& Beauty

Jednou jsem v Debenhams mamce pořídila tělový peeling s mořskou solí s vůní levandule. Moc si ho pochvalovala a chtěla další. Bohužel jsem ho už nesehnala a musela jsem se vypravit na lov jinam. A byla jsem úspěšná v Rossmannu. Tam jsem sehnala olejový peeling s mořskou solí od jejich privátní značky Wellness& Beauty.




Peeling je oproti tomu z Debenhams docela tekutý. Když skleničku nakloníte, různě po ní cestuje. Ale uzávěr naštěstí drží víc než dobře.. 



Po otevření mě překvapilo, že peeling opravdu stojí v oleji. Byla tam docela vysoká vrstva. Pod ní je schovaný samotný peeling, který je docela hrubý. Na druhou stranu, než na celé tělo peeling nanesete, stihne se trochu rozpustit a žádné nepříjemné drhnutí se nekoná. K úplnému rozpuštění ale také nedojde, takže se můžete peelingovat o sto šet. 




Po opláchnutí se mi strašně líbí pocit jemné a hydratované pokožky.. jako bych se právě natřela krémem. Dalším plusem je příjemná svěží nevtíravá vůně (obal byl při koupi zapečetěný, tak jsem vlastně kupovala zajíce v pytli).


Tento peeling je pro mě velmi příjemným překvapením. A jelikož je to moje první zkušenost s privátní značkou z Rossmanna, jsem mile překvapena o to víc. Při příští návštěvě této drogerie si pořídím vlastní balení.. aby mamce vůbec něco zbylo!


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!