Nekonečný boj se suchou pokožkou

Na obličeji mám sice pleť smíšenou až mastnou, na těle ale trpím suchou kůží. Kdyby se to tak chtělo prohodit! Alespoň bych mazala menší část těla.. Ale ono ani to promazávání není žádná sranda. A proto jsem si v DM pořídila dva pomocníky pro velmi suchou pleť.




Krémový sprchový gel s olejem marula a mléčnými proteiny kombinuje výživný olej a zvláčňující krém. Pokožce proto propůjčuje vláčnost. To říká výrobce.





A co na to já?


1. Vůně a konzistence:

Konkrétně tento sprchový gel voní moc příjemně. Jemně a nevtíravě. Zato jeho dva kolegové (rybízový a olivový) mi moc pod nos nejdou. Sprcháč je opravdu hodně krémový.

2. Funkce:

I malé množství gelu hodně pění. Umyje jako každý jiný sprchový gel. Po opláchnutí mám pokožku na dotek krásně hebkou a voňavou, jako dětská tvářička.

Akorát jsem nezaznamenala tu slibovanou ochranu před vysoušením. Po osprchování stejně cítím mírné pnutí a musím se natřít olejovým balzámem.


Jemný olejový balzám pro velmi suchou pokožku propůjčuje pleti potřebnou hydrataci. Obsahuje 40% pečujících olejů jako mandlový, sojový a slunečnicový. Rychle se vstřebává, takže se můžete natřít i před oblékáním. To hlásá etiketa..





Jak to vidím já?


1. Vůně a konzistence:

Vůně je relativně příjemná, celkem naslládlá. Parfemaci cítím ještě dlouho po natření. Skoro celý den.. Krém je docela tekutý. Dobře se roztírá, ale hůř se vsakuje. Chvíli před oblékáním bych se s ním rozhodně nenatírala. Jednou jsem to zkusila a oblečení se ke mě přilepilo.. Chce to chvíli počkat, ale i pak cítím delší dobu na pokožce mastný film.

2. Funkce:

Krému stačí použít celkem málo. Sušší místa, jako jsou lokty a kolena je třeba přetřít dvakrát. Proto bych zrovna netvrdila, že je krém vhodný pro extra suchou pokožku. Zbylé části  těla ale zanechá hebké a hydratované. Tento pocit vydrží dlouho.

Oba výrobky používám společně téměř měsíc. A zaznamenala jsem pozitivní výsledky. Kůže se mi už neloupe jako hadovi. Ale žádný zázrak také nestal. Sice se denně mažu ale i přesto mám suché lokty a paže..


Tyto dva produkty nejsou špatné, ale žádná hitparáda to také není. Pokud jste majiteli hodně suché pokožky, vsaďte raději na červený Garnier, nebo Dove. Balea vás tolik nepromastí, ani když se budete mazat a mydlit horem dolem. Jsem ráda, že jsem tuhle dvojku vyzkoušela, ale příště zase sáhnu po jiných výrobcích.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty