Vymazáno za zimu: ruce

Za zimu jsem teď vyzkoušela několikatero mazání na ruce, abych nakonec došla k závěru, že to nejstarší je i to nejlepší.

Pravidelně si kupuji krémy na ruce od Baley. Jsou levné, a teď se mi potvrdilo, že i nejlepší. Momentálně domazávám mangový krém, ale ten byl bohužel limitovaná edice, tak jsem zvědavá, s čím novým se Balea vytasí teď.. Krém krásně voní, je to čistá chemie, ale vůně je to příjemná. Je hutný a stačí ho málo.. ruce krásně promaže a provoní. Rychle se vsakuje a nezůstává po něm mastný film. Ruce jsou po použití dlouho hebké.





Nechala jsem se unést nadšeným očekáváním nových limitovaných krémů Essence a taky jsem si dva koupila. Balení je o trochu menší a o trochu dražší, než Balea. Po pravdě si mi vůně v tubě líbily, ale jakmile jsem je nanesla na ruce, líbit se mi přestaly.. Krém je oproti Balee trochu řidší, ale pořád je to v normě. Do pokožky se vsakuje pomaleji a trochu zanechá mastný film, ale žádná katastrofa to není. Ruce jsou hebké, ale moc dlouho to nevydrží. I když jsem si ruce mazala pravidelně, vytvořily se mi záděry a suchá kůžička, což se mi s Baleou nestalo.


Posledním krémem je olivovo- mandlový krém od Dolivy. Tuhle značku používá mamka a krém dostala k nákupu v lékárně. Sama si ruce maže výhradně vazelínou, takže krém putoval ke mě.




Značku Doliva mám moc ráda proto, jak voní. Sama jí nepoužívám, protože je na mě moc mastná, ale alespoň očuchávám kelímky.. Čekala jsem, že tenhle krém bude vonět podobně, jako krémy na obličej. Bohužel ne. Olivy v něm cítím, ale také hodně výrazně cítím hořké mandle. Vůně je dost výrazná a intenzivní a nezmizí ani po delší době, což mi docela vadí. Pak to přechází pomalu ve smrad.. Co se účinků týče, krém je hutný, musí se do rukou pořádně zapracovat. Pak se ale vsákne celkem rychle a za chvíli nemáte pocit mastných rukou. Z dlouhodobého hlediska ale moc nehydratuje a musím ruce často přemazávat.


Na to, že krém od Dolivy byl z téhle trojice nejdražší, jeho účinky tomu vůbec neodpovídají. Je sice přírodní, ale jeho 'vůně' se mi prostě příčí. Essence vyjde sice cenově lépe, ale vůně mě také příliš nenadchla a hydratace a výživa také nic moc. Příště si ho už nekoupím. Výhercem se tedy stává Balea, která promaže a voní nejlépe a zároveň je i nejlevnější.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru