Hydratační rtěnka Dermacol Lip Seduction 02

Jak se tak dívám na svůj blog, vypadá to, jako bych neměla žádné rtěnky, ani nic jiného barevného na rty.. ale nenechte se zmást, pár kousků těchhle zkrášlovadel také vlastním. Nalíčené rty se mi moc líbí, ale od koupi mě většinou odradí třpytky, nebo to, že rtěnka zvýrazňuje suchá místa a ještě více rty vysuší..

Hydratační rtěnka Dermacol Lip Seduction sice žádná novinka už není, ale pořídila jsem si jí teprve až teď a to v odstínu 02. Je to světlá tělovo- růžová barva, která bude slušet snad každému.




Hned na začátek musím říct, že je to opravu vyvedený kousek. Jak obalem, tak obsahem. 'Rozklikávací' obal se mi opravdu líbí. V kabelce nemá šanci se (na rozdíl od jiných rtěnek) otevřít. Líbí se mi i příjemná typická rtěnková vůně (stejně voní snad jen Maxfactor).


Klik, a rtěnka je venku.. tento styl otevírání se mi opravdu líbí!

A funguje taky báječně. Konzistence rtěnky je krémová, možná bych jí nazvala až balzámem. Ale na rozdíl od balzámu na rtech vydrží dlouho. Díky krémové konzistenci budete mít rty hydratované.

V žádném případě nehrozí vysušení, suché šupinky nebo dokonce zalézání do vrásek. Jedním slovem: nádhera!



Se rtěnkou jsem opravdu moc spokojená a  při nejbližší možné příležitosti si ráda pořídím další odstín.. a vám ji vřele doporučuji!

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty