Mažeme oteklé nohy

Většinu lidí trápí oteklé nohy hlavně v létě, ale mě otékají v jakémkoliv ročním období. Stačí, abych byla delší na nohou a je to.. večer mě pak nohy strašně bolí a mám je těžké. Kolikrát se mi stalo, že mě nohy bolely tak, až jsem nemohla usnout.. Proto jsem se snažila najít účinnou zbraň proti otokům a zdá se, že jsem byla docela úspěšná.

Prvním z nich je Yves Rocher Beauté des Pieds chladivý gel s levandulí. Výrobce slibuje okamžitou úlevou od pocitu těžkých nohou, jelikož krém obsahuje olej z levandule a máty peprné.





A opravdu to funguje! Gelu stačí jenom trocha, protože je opravdu mentolový. Poprvé jsem si ho na nohy napatlala hodně a pak jsem nemohla usnout, jak to luftovalo..:))


Gel nohy osvěží.  Po aplikaci cítím značnou úlevu, jako by ten kámen, co jsem měla na nohou, najednou spadnul.. Navíc jsou nohy krásně provoněné po levanduli, kterou miluji:) Jediné mínus je, že gel sám suchou pokožku na nohou nijak nehydratuje. Na to musíte použít ještě další krém..


50 ml koupíte za 149Kč, ale hlavně v létě bývá v akci za polovic.


Druhým výborným pomocníkem je masážní krém na nohy s Tea Tree od Dr. Mullera. Ten má zmírňovat bolest oteklých nohou a zlepšit jejich prokrvení. Navíc krém má deodorační účinek a zabraňuje pocení nohou, což se hlavně v létě docela hodí..




Když jsem krém otevřela, opravdu smrděl po tea tree.. Nějak jsem si ale na tu 'vůni' zvykla a od používání neustoupila.. protože krém je opravdu skvělý. A můžete si s ním natřít jak chodidla tak i lýtka. Oteklé nohy báječné zchladí a navíc je i hydratuje, takže je pak nemusíte mazat dalším krémem.


Krém jinak funguje stejně, jako předchozí gel. Zchladí, osvěží a zbaví té tíhy.. Jestli krém funguje, či nefunguje jako deodorant, nedovedu posoudit. Po celý rok se mi nohy potí o sto šest..


150ml krému pořídíte v lékárnách kolem 120Kč.


Jak gel, tak i krém vám můžu vřele doporučit na nejrůznější otoky a další věci spojené s bolavýma nohama. Úlevu opravdu přinesou a lépe, než nějaké tabletky..


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru