Na smíšenou pleť.. olej!

Ano, myslím to vážně. Nejdřív jsem se taky tvářila překvapeně, že na mastnou pleť dávat ještě mastný olej. Ale ono to opravdu funguje! Sice netvrdím, že bych měla pleť bez pupínků a nedokonalostí, ale při pravidelném používání se jejich výskyt značně snížil.

Tak se na to pojďme podívat: Konopný olej obsahuje vysoké množství omega nenasycených mastných kyselin a tím posiluje odolnost pokožky, regeneruje ji a působí proti zánětu. Proto je olej vhodný pro suchou a citlivou pokožku s nejrůznějšími ekzémy, ale i pro pokožku smíšenou a mastnou s pupínky. Olej můžete také použít jako regenerační vlasový zábal.



Olej voní zajímavě.. cítím v něm oříšky a čerstvě posekaný trávník:) Nebojte se, je to příjemné a po chvíli na obličeji se vůně ztratí. Olej je dobré nanášet na vyčištěnou vlhkou pleť. Urychlíte tím vsakování a nebudete se pak tolik lesknout. Na navlhčení můžete použít kohoutkovou vodu, termální vodu a nebo květinovou vodu. Tu používám já.

Je to růžová voda od Purity Vision s výtažkem ze vzácné bourbonské růže. Urychluje hojení, hydratuje a zpevňuje pleť. Ale můžete jí použít i na vaření.. :)




Voda je bez umělé parfemace, takže voní tak.. přírodně, ale mě se to líbí. Je to svěží vůně, tak trochu mi připomíná tuhé růžové mýdlo. Ale slyšela jsem, že někomu to smrdí jako mokrý pes.. Asi záleží na zvyku a na nosu každého.


Takže.. na čistý obličej si stříknu trochu růžové vody a vetřu olej. Na celý obličej stačí třikrát kápnout do dlaně a oleje máte dostatek. Nebojte, obal má špuntík, takže na vás olej nevyteče všechen.. 

Obličej nebudete mít kdo ví jak mastný. Do deseti minut se olej vsákne a obličej bude už jenom krásně hebký a takový naducaný.




A to je vlastně všechno.. Olej společně s růžovou vodou teď používám každý večer a jsem moc spokojená. Pokud se bojíte pleťových olejů, neváhejte a zkuste! Neprohloupíte.. Konopný olej funguje evidentně dobře, je přírodní a navíc ho pořídíte daleko levněji, než běžné drogérkové krémy.

Ještě dodám, že jsem oba produkty zakoupila v bio prodejně v Kotvě. Objednávku si zde můžete zdarma vyzvednout, nebo vám ji za přijatelnou cenu zašlou poštou.


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!