Lak na nehty Jordana: 014 Cherry

Nejspíš se pletu, ale značku Jordana mám spojenou s jednou starou drogérií u nás ve městě. Obdivovala jsem vystavené šminky, ale mamka mi nikdy nechtěla žádné koupit. A tak jsem si koupila teď sama! Drogérie už neexistuje, takže jsem musela nakupovat přes internet.. a co bych to byla za ženskou, kdybych do košíku nepřihodila lak?

Z nepřeberného množství jsem nakonec vybrala klasickou červenou barvu 014 Cherry. Je to červená bez jakýchkoliv podtónů. Ve vzorníku ale nebylo vidět, že lak obsahuje jemné třpytky, přesněji řečeno přírodní perleť. Ta je ale tak drobounká, že ji na nehtech pouhým okem sotva zaznamenáte. Vidět je hlavně v lahvičce.




Balení je velké, obsahuje celých 15ml laku. Štěteček je delší a kulatý. Vzhledem k tekutější konzistenci laku se s ním pracuje dobře.


Na sluníčku jsou třpytky dobře vidět.


Ve stínu.

Laku je doporučeno nanášet 2- 3 vrstvy, ale už první vrstva plně kryje. Při dalším vrstvení raději dělám delší pauzy, protože lak hůře zasychá. A když budete honem honem chvátat a kopnete tam hned další vrstvu, můžou se vám na nehtech udělat bublinky.


Ne nadarmo se říká spěchej pomalu..

Osobně nevidím rozdíl, jestli dám jednu vrstvu laku, či více. Lak vydrží v obou případech tři dny, i když myju nádobí a hrabu se v záhonech. A to je u mě úspěch. Navíc, lak se snadno odlakovává, nepatlá se a nezanechává zažloutlé nehty. Při ceně 50kč/ 15ml moc ráda vyzkouším i další barvy!

Hezký den! :)

Komentáře

  1. jasne že žiadny lak nevydrži tak dlho ako by sme chceli ale je to krasna farba :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já beru tři dny výdrže jako zázrak! :) Ano, barva je to opravdu super.. jako většina, co mají v nabídce.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru