Tělový peeling s výtažky z manga

Miluju mango. Musím okamžitě mít všechno, co o  mango jen zavadilo.. Takže jsem pochopitelně musela mít i tělový peeling s mangem. A navíc byl ve slevě, tak bych přeci byla blbá, kdybych to nebrala!

Peeling je od řecké značky Body Farm, kterou jsem vám už představila. Kosmetika by měla být přírodní (vyznavači stoprocentní přírody, berte to s rezervou, občas ve výrobcích narazíte i na BHA, PEG atd.), není testovaná na králíčcích a tak dále..




Vůně peelingu je v kelímku naprosto božská, voní jako čerstvé mango. Při aplikaci je to o trochu horší. Vůně je dost silná, až nepříjemná a cítím v tom i cosi dalšího hořkého.

Vzhledově se peeling jeví jako hustý tmavý lesní med. Barva je díky jemně namletým peelingovým zrníčkům z přírodních zdrojů oranžovo- hnědá.



Konzistenci bych popsala jako hustou gelovou. Konkrétně jako gel na vlasy.. Mokrýma rukama se peeling nabírá docela špatně.

Pro jednu aplikaci je potřeba nabrat gelu docela dost. Musela jsem do kelímku hrábnout čtyřikrát, abych se celá opatlala (běžně mi stačí nabrat dvakrát).

Jak už jsem říkala, peelingová zrníčka jsou jemná. Hodně jemná. Citlivější pokožka to zajisté uvítá, ale já mám raději pořádné šmirgl papíry.. Ale i tak je masážování příjemné.



Po opláchnutí je pokožka na dotek krásně hebká, také ale dost suchá a vyžaduje natření. Příjemná vůně manga je nevýrazná a po chvíli úplně zmizí. Škoda..

Když tento peeling porovnám s mým posledním kouskem z Rossmanna musím uznat, že je na tom lépe právě levnější Wellness and Beauty. Lépe odrbe, přirozeněji a příjemněji voní, pleť je po použití hebká, ale i vyživená. Pro mluví i daleko příznivější cena.


WB: 99,- (300ml) X BF: 341,- (200ml)

A když vezmu v úvahu, že se značka Body Farm označuje jako přírodní kosmetika podívám se na složení.. V přírodní kosmetice bych rozhodně nehledala PEGy a parabeny! To si pak s klidem můžu koupit klasickou drogérkovou kosmetiku za zlomek ceny (a mít pomalu lepší složení)..



Když jsem si mangový peeling objednávala, slintala jsem na klávesnici, jaká to bude lahoda.. ale ve výsledku vám můžu říct, že zas tak unesená nejsem. Peeling je jako každý jiný z drogérky.

Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!