Prohledejte výprodeje: Gabriella Salvete za to určitě stojí!

Na oční stíny se sice zas tak nepotrpím, ale když jsem narazila ve výprodejovém stojanu na duo stínů Gabriella Salvete, sáhla jsem po nich. Nevím, jestli jsem to správně pochopila, ale tato kolekce stínů ustupuje letošní nové podzimní kolekci.

Jednoznačně mě zaujalo duo v odstínu 03. Je to zlatavo- oranžová v kombinaci s vínovo- hnědou. Obě barvy obsahují decentní třpyt. Už už jsem se bála, abych z té vínové neměla na oku monokl, jako v případě Lambre, ale naštěstí tomu tak není.



Ve stínu
Na sluníčku

Oba stíny jsou jemně namleté, nepráší, dobře se s nimi pracuje a jsou krásně pigmentované. Odstín vypadá v krabičce stejně, jako pak ve výsledku na oku. 

Stíny se na víčku neslévají do vrásek a drží na místě po celý den (více než 12 hodin). A to si víčko jen zapudruji, podkladovou bázi nepoužívám.. V tomto případě samozřejmě záleží, jak moc máte oční víčka mastná.




Nevím, zda stíny uspokojí potřeby náročnějšího uživatele, ale mě rozhodně vyhovují. Nepráší a hlavně drží tam, kde mají. A vo tom to je!


Hezký den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!