Jablíčkový balzám na rty NYC

Ke stojanu NYC moc často nezabloudím, ale když už se tak stane, většinou si něco odnesu. A tak tomu bylo i naposled. Nevím, zda je to novinka, či ne, ale v regále jsem vyšmejdila lesklý balzám na rty Applecious. Ten má rtům dodat barvu, lesk a hydrataci v jednom kroku.



Odstíny jsou spíše do růžova a červena, ale na rtech to zas taková divočina není. Rty jemně obarví a to je tak vše. Některá barva obsahuje více třpytek, jiná méně. A z toho důvodu jsem sáhla po odstínu 353 Pink Lady, který třpytky neobsahuje skoro vůbec.



Obal je sice plastový, ale balzám v něm drží pevně a neviklá se. Roztomile na mě působí střed balzámu vytvarovaný do jablíčka. Je to detail, ale přijde mi to milé a pěkné. Takové dívčí.



Balzám je zpočátku cítit výrazně jablečno- chemicky, což není dvakrát fajn. Ale buď jsem si na tu parfemaci zvykla, nebo časem vyprchala a teď cítím jenom jablka. Zelená jablka, abych byla přesná :)


Barva je opravdu velice jemná


A co ta slibovaná hydratace? Žádná hitparáda to není, ale propadák také ne. Rty trochu hydratuje, ale klasický balzám plně nenahradí.

V létě jsem balzám používala místo rtěnky a jsem spokojená. Udělal jemnou barvu, trochu hydratoval a hlavně se nikde nepatlal. A na rozdíl od klasické rtěnky nezalézal do vrásek. Na rtech vydržel dobrou hodinku. Sečteno podtrženo: až na tu podivnou parfemaci se mi balzám zamlouvá. Určitě bych ho doporučila těm, kdo se bojí výrazných barev a rtěnek jako takových. S tímto balzámem uděláte parády víc než dost.


Hezký den! :)

Komentáře

  1. já jsem se na ně dívala už několikrát, ale vždycky mě odradily právě ty odstíny do růžova, takže jsem si to rozmyslela :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ač růžovou vůbec nemám ráda, tahle barva se mi zalíbila.. na rtech vypadá úplně přirozeně až neviditelně :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru