Silná trojka Saloos: pleťový olej levandule

V předchozích dnech jsem vám představila moje nyní oblíbené produkty Saloos hydrofilní odličovač a květovou vodou. Dnes bych vám ráda ukázala poslední krok mé večerní rutiny, a tím je levandulový regenerační pleťový olej.

Levandulový regenerační bio olej je vhodný pro všechny typy pleti včetně té mastnější s pupínky. Působí protizánětlivě, zabraňuje množení bakterií a vzniku nových pupínků. Také zpomaluje proces stárnutí pleti. Vůně levandule má navíc zklidňující účinky a působí proti nespavosti. Ta báječná vůně mě bacila do nosu hned po prvním otevření a stále se jí nemohu nabažit.




Olej má čistě přírodní složení a tím pádem i označení CPK bio. Složení: Simmondsia chinensis oil bio, Borago officinalis seed oil bio, Rosa canina fruit oil bio, Parfum*, Tocopherol, Linalool**, Limonene**, Geraniol*.
* směs esenciálních olejů, ** součást esenciálních olejů 

Balení je skleněné, jako u všech předchozích produktů. Navíc je tu ale praktické kapátko, pomocí něhož dávkujete olej. Na mou smíšenou pleť stačí přesně 5 kapek oleje. Kdo chce nechť si přidá, nebo naopak ubere.

Olej vmasíruji krouživými pohyby do vlhké pleti. Vsákne se celkem rychle, pleť je hebká a ani se moc neleskne. Nechápu, jak někdo se smíšenou/ mastnou pletí může aplikovat olej i na den. Sice se nelesknu jak psí kulky, ale prasátka trochu házím. A dávat na to pudr.. no nevím.


A co účinky? Sama jsem byla s olejem spokojená, ale žádné závratné účinky jsem nepozorovala. Pak mě ale po delší době uviděla mamka a aniž by věděla, že jsem změnila pleťovou péči, mi oznámila, jakou mám teď hezkou pleť. Hned jsem se hnala k zrcadlu a konečně jsem se pořádně prohlédla.. No fakt!


Můj obličej po šesti týdnech používání levandulového oleje a dalších dvou saloosáckých výrobků značně prokoukl. Má zdravější barvu, netvoří se tolik pupínků a velkých bolavých 'podkožáků' a hlavně.. světe div se! Už se mi tolik nezanáší póry! Sice jsou pořád na svých místech, ale jsou čistší a tím pádem i méně viditelné. Sláva! Tak s tímhle jsem opravdu nepočítala a je to pro mě dost ohromující výsledek.


Sice jsem v pleťové péči dost nestálá a ráda produkty střídám, ale pro tentokrát u těchto tří výrobků zůstanu na delší dobu. Protože čistší póry bez zásahu kosmetičky, to je pro mě terno! A co vy? Vyzkoušeli jste levandulový či některý jiný olej z nabídky Saloos?



Koupíte téměř v každém DMku, nebo tady.

Hezký den! :)

Děkuji firmě Saloos za poskytnutí produktu k recenzi.

Komentáře

  1. tenhle olejíček jsem kdysi měla a byl sice fajn a voňavý, ale stejně byl na mě trochu moc mastný :( a na den si to teda vůbec nedovedu představit!

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě v létě asi taky, ale teď v čím dál chladnějším počasí jsem s ním na noc moc spokojená.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dobrá pleťová maska. Zn.: V prášku!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Flíčky po akné? Žádný problém!