Čokoládová fantazie

Ne, dneska to nebude o cukroví ani jiných laskominách. Dnes vám povím něco o báječném tělovém balzámu, který by jste nejraději ihned po otevření zblajzli! Jedná se o Čokoládovou fantazii z produkce Nobilis Tilia, která do svých výrobků používá výhradně přírodní oleje a složky.. takže kdyby jste balzám přeci jenom snědli, zle vám rozhodně nebude!

Balzám obsahuje samé dobré a blahodárné věci jako kakaové máslo, sladký mandlový olej, makadamiový olej, kokosový olej a kakaový prášek. Jak už jsem řekla, vůně je díky obsaženým složkám báječná. Jako hořká čokoláda. Nejvíce bych ji přirovnala ke kakaovým Hořickým trubičkám.





Balzám je hodně tuhé konzistence, takže ho chce před použitím chvíli zahřívat rukama, nebo ho dát někam k teplu. Nebojte, rozpouštění netrvá nějak dlouho, oleje při kontaktu s teplýma rukama ihned tají a dají se krásně roztírat.




A s tím přichází jeden problém... Díky obsaženému kakaovému prášku máslo barví. Ne, že by z vás udělalo černocha, ale jemný hnědý nádech kůže vytvoří nejen bledulkám. Když ale budete máslo o něco déle šmdrlat, jakákoliv nechtěná barva zmizí.




Na to, že je to de facto olej, balzám se vsakuje dobře a rychle a nezanechává na kůži nepříjemný lepivý pocit. Když se večer namažu, ráno pořád cítím, že jsem na sebe něco napatlala.. jak na dotek, tak i podle čichu. Hořické trubičky cítím z pokožky skoro po celý den!



Balzámem jsem si natírala v podstatě celé tělo. A že se mi osvědčil! Na suché lokty a kolena, na záděry, na rty.. má opravdu multifunkční použití. Jen na to jídlo není moc dobrý. Jelikož neobsahuje cukr, chuťově je nic moc, lehce nahořklý po kakau.. škoda, jako nutella se použít nedá. 


S mazadlem jsem moc spokojená. Líbí se mi jeho vůně a vysoká schopnost hydratace. Trochu mi vadí lehký barvící efekt, ale co bych nebyla ochotná kvůli kvalitnímu přírodnímu složení překousnout, že..



Já kupuju tady.

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Já zase nesnesu na tělě delší dobu takovou silnou čokovůni plus barvící efekt, takže jsem ho používala jen na masáže :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se normálně spustily sliny, jak jsem to četla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. toho barvení bych se trochu bála, nezkoušela jsi ho třeba s bílým oblečením, jestli pak přece jen neudělá fleky?

    OdpovědětVymazat
  4. Natírám se večer, takže jak to bude reagovat s oblečením, nedokážu posoudit. Ale na prostěradle ani polštáři fleky nedělá :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá krásně. Ale to barvení by mi vadilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím, že je báječný :) Zkoušela jsem ho u kosmetičky a hned jsem se zamilovala, jak mi prořídnou zásoby mazadel, bude můj :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty