Zpátky ke kořenům: řasenka Miss Sporty

Miss Sporty sice nebyla moje úplně první řasenka, ale řadí se mezi ty, po kterých jsem v začátcích svého líčení sáhla. Řasenka byla levná a udělala mi krásné dlouhatáánské řasy, takže mi všechny holky záviděly.

Nedávno jsem naběhla do drogérie a znovu zatoužila po super řasence, co udělá dlouhatáánské řasy. Vzpomněla jsem si na pubertu a sáhla hned po dvou řasenkách od této značky. Jak se předvedly? Nebyly ty super dlouhé řasy jen moje zkreslené vzpomínky?



Tak takhle vypadala.. :)
zdroj

Od mého mládí prošel celý sortiment značky změnou designu a musím uznat, že mu to jedině prospělo. Obaly mají svěží zářivé barvy a hned upoutají vaši pozornost. Hlavně pozornost mladších ročníků, co si budeme říkat..



Jelikož jsem nenašla svojí starodávnou oblíbenkyni v modrém obalu, sáhla jsem po zelené tvarující a růžové objemové řasence. Škoda, že řasenky nemají testery, docela jsem trnula, jaký kartáček budou mít (opravdu nesnáším ty velké smetáky alá Maybelline).




Zelená tvarující řasenka má speciální kartáček, který perfektně vytvaruje řasy a navíc je krásně oddělí. Řasy by měly být až o 70% více natočené a bez žmolků.



První pohled na kartáček mě docela vyděsil. Je plastový, s hodně krátkými štětinkami a ulpívá na něm celkem dost mascary. Před použitím ho chce otřít o okraj balení a pak se s ním maluje celkem dobře. 


Řekla bych, že mám celkem dlouhé a husté řasy, kterým tento typ kartáčku zrovna nesedí. Ne, že by je vyloženě slepoval, ale tvoří jakési trsy, které se kroutí všemi možnými směry. Proto si to chce s líčením trochu vyhrát, aby místo hezky namalovaných řas nevznikly spider legs.


Růžová řasenka slibuje až desetkrát více objemu. Samozřejmě také bez žmolků a šmouh pod očima.




Tento kartáček je mi daleko víc sympatický. Je sice také plastový, ale má delší zužující se štětinky, na kterých zůstane mascary tak akorát, takže nemusím nic otírat a řasy se mi jen tak neslepí.


Kartáček řasy rozčeše opravdu pěkně. Lehce je natočí, zvýrazní a dodá jim přirozený vzhled. Přesně, jak to mám ráda.


Obě dvě řasenky mě mile potěšily svou kvalitou. Při samotném líčení záleží na délce a hustotě vašich řas, ale ani jedna z řasenek vyloženě neslepuje a v žádném případě nedělá žmolky. Na očích vydrží pěkné celý den, neobtiskávají se ani nedělají šmouhy pod očima. To mnohdy nezvládají ani řasenky za několik stovek..





L- tvarující, P- objemová řasenka.

Při výběru záleží, jaký efekt od řasenky čekáte. Zelená vám řasy zvýrazní, opticky prodlouží, ale nenatočí. Růžová řasy decentně zvýrazní a hezky je natočí.


Z mého pohledu zvítězila růžová objemová řasenka, která mě nalíčila jemně a přirozeně. Pokud budu hledat dobrou řasenku a budu mít hluboko do kapsy, určitě po ní znovu sáhnu. Za málo peněz poslouží opravdu výborně!


Hezký den! :)

Komentáře

  1. Me vetsina rasenek dela jakoby trsy, mam rasy asi cik cak,tak mozna proto. Ale je to v podstate videt jen zblizka na fotce. Rasenky vypadaji dobre.

    OdpovědětVymazat
  2. to já zas tyhle plastové mini kartáčky nemůžu, potřebuju veliké Maybelline smetáky, protože mám hodně dlouhé a husté řasy (veeelký problém :D) a chci si je líčit výrazně, to mi s tímhle typem kartáčku nejde, akorát mi je slepí.
    nechceš udělat i foto na řasách?

    OdpovědětVymazat
  3. Pořádné dlouhé řady bych taky chtěla mít :) Já mám řasy tak akorát, ani dlouhé, ani krátké a Maybelline i spousta jiných řasenek (nejen) s velkým kartáčkem mi je slepí a udělají spíš spider legs, než hezké decentní líčení, které mám nejraději.
    Jakš takš fotka doplněna :)

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, že jsi nevzala tu žlutou, to je totiž moje nejoblíbenější řasenka a vůbec se za to nestydím ;) žádná mi neudělala tak krásné řasy! doporučuju ji, kudy chodím, žádná dražší ani věhlasnější značka se jí ještě nevyrovnala!

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy mi vyhovovali skôr tie umelé a menšie aplikátory pri riasenkách.. Istú dobu som používala Miss Sporty, akurát keď som mala riasenku celý deň na očiach, večer ma začínali neskutočne páliť... Som si istá, že to bolo ich riasenkami, pretože pri zmene to prestalo :-) Takže odvtedy mám celkovo na túto značku nie veľmi dobrý názor...

    www.papi-lapi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Liško, děkuji za tip, příště (což asi bude velice brzy) si ji pořídím :)
    Je vidět, že každý máme jiné oči. Že by mě řasenka na očích vyloženě pálila a byla mi nepříjemná, to se mi nikdy nestalo, ale zase mám velký problém s rozmazáváním pod očima. Zrovna mi teď mi tuhle neplechu dělá řasenka za cca 600!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!