Profláknutý balzám

Balzámy Figs & Rouge zná díky krabičkám krásy už nejedna slečna. K jeho koupi mě navnadily rozporuplné názory. Buď balzám stojí úplně za prd a zkazil se ještě před otevřením, nebo je naopak vychvalován až do nebes. No, a jaký názor jsem si na něj udělala já?


Musím nechat, že Figs & Rouge opravdu umí obaly. Poslední dobou na krásných krabičkách opravdu ujíždím a musím mít všechno, co má takovýto krásný rádoby starý obal. Vadí mi jedině fakt, že balzám je v kelímku. To z něj automaticky dělá balzám pro domácí použití.

Druhá věc, která se mi velice zamlouvá, je složení, které je certifikované přírodní. Tudíž žádné minerální oleje, ani další rty vysušující přísady, jen másla, oleje a včelí vosk.


Balzám má tužší hrudkovitou konzistenci. Mnozí se tak domnívají, že je zkažený, ale chyba lávky. Díky přírodnímu složení balzám prostě vytvoří takovéto hrudečky. Ty ale při kontaktu s teplou pokožkou okamžitě tají a mizí. Není se tedy čeho bát, jen to jen o zvyku.


Díky vysokému obsahu másel a olejů se balzám do rtů hned nevpije, ale zanechá na nich lehký ochranný film, který se navíc sympaticky leskne.


Mám sice ráda sladké ovocné vůně, ale na druhou stranu mě lákala kombinace Aloe vera a máty. Přeci jenom, když mám v zimě rýmu a odřený nos, bude se hodit.. a taky že jo. Vůně je lehce mentolová na rtech příjemná a při natření bolavého odřeného nosu pěkně protáhne ucpané dutiny. Takže i tuto neobvyklou vůni hodnotím kladně.

Celkově mě balzám opravdu potěšil a překvapil. Suché rty i pokožku výborně hydratuje, promaže, zabrání popraskání a vzniku koutků. Navíc, velké balení 17 ml vám vydrží opravdu dlouho (ale je tak se nezkazí, fakt!).

Vyzkoušely jsou také balzámy Figs& Rouge? Jste s nimi spokojené?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Já ho měla kdysi se Senzaboxu a ty hrudky mě tam štvaly. Sem tam se mi dostaly do pusy a nebylo mi to příjemné. Navíc jsem měla pocit, že se vůbec nevstřebává. No a pak jsem ho asi měsíc nepoužívala a úplně mi vyschnul. Pche. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím uznat, že mírné vysychání taky pozoruju. Teď jsem ho pár dní nepoužívala a vytvořil se na něm takový suchý 'škraloup'.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento balzám mě láká už opravdu dlouho, ale chtěla bych ho v té kokosové příchuti:) Bohužel mě vždy odradí, že nejde skoro nikde sehnat a s poštovným se ta cena taky celkem vyšplhá nahoru...Ale je mi opravdu sympatický(mám ráda přírodní kosmetiku), věřím, že jednoho dne bude taky můj:D
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli jsi z Prahy, zkus se zeptat v Biooo v Kotvě. Oficiálně je na eshopu už nemají, ale nějakou podpultovku tam myslím ještě najdou. Naposledy jsem tam viděla višňový a právě tenhle aloe, cena 169Kć, ale dalo by se myslím smlouvat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to jeden z mých nejoblíbenějších balzámů, ale bohužel tu kazivost můžu jen potvrdit. Nejdříve jsem měla malé balení z boxu, asi do 4 měsíců jsem ho spotřebovala a všechno v pohodě. pak jsem měla velké balení, používala ho denně, ale asi po půl roce začalo smrdět. naštěstí už jsem ho tam v té době měla trošku kolem krajů. poté jsem otevřela další balení ze zásoby. leželo mi doma necelý rok, v originál zatavené folii a bohužel jsem ho otevřela již zkažené a letělo rovnou do koše. přírodní složení je super, ale bohužel bez chemie to prostě nevydrží. i tak se ale plánuji k jejich balzámům časem vrátit. akorát tedy žádné velké zásoby a spíše menší balení.

    OdpovědětVymazat
  6. Aha, pokud leží balzám zabalený a netknutý a přesto se zkazí, asi by se měli výrobci zamyslet nad trochu lepší konzervací. Je fajn, že je to přírodní produkt, ale raději ho pořádně zakonzervovat a mít jistotu, že se mi nezkazí..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!