Mladý ječmen

Ne, nestala se ze mě vegetariánka, či slepice zobající zrní. Díky Lucce jsem narazila na sušené lupínky mladého ječmene, které jsou bohaté na nejrůznější vitamíny, minerály,... však to znáte. Ječmen mimo to obsahuje vysoký podíl aminokyselin a enzymů, které zlepšují zažívání, zahánějí chuť na jídlo, čistí celý zažívací trakt a tím i pokožku obličeje.




Usušené lupení se smíchá s vodou či džusem a vypije se nalačno. Vypadá to jako brčál, chutná to jako čerstvě posekaná tráva, ale dá se to. Rozhodně lepší, než sypané psyllium.




Když se přenesu přes nevábné chuťové vjemy, ječmen má opravdu něco do sebe. Sice vás zklamu, obličej nemám jemný a bez pupínku, ale jistý pokrok kupředu jsem zaznamenala. Pokožka je čistší, beďar ani podkožák se mi už dlouho neudělal a také mi přijde, že se mi méně mastí T-zóna.

Také mě o něco méně honí mlsná a nepřežírám se sladkostí. A to se vyplatí!

Zkusili jste mladý ječmen, nebo jiný pleťový zlepšovák?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Hmmm... jednu dobu jsem u něm uvažovala a možná na něj jednou dojde :)

    Vypadá to velmi vábně - ale na druhou stranu, s ničím se nepářu a jsem pověstná tím, že sežeru, na co přijdu. Sedmikrásky dávám s přehledem, s nějakou nadrcenou suchou travičkou si na mě nikdo nepřijde :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sedmikrásky i pampeliškové lupení, to je lahoda! Pravidelně si trhám na zahradě. :)
    Jestli tě ječmen láká, prubni ho. Chuťově špatný zas tak není, člověk si zvykne na ledasco, a po dvou měsících si připadám nějak čistší a svěžejší... A teď na jaro se to hodí.

    OdpovědětVymazat
  3. O ječmenu už jsem slyšela, o tom tabletovém od Popova. :-) Vypadá to jako fajn věc, ale já do sebe minimálně sypu psyllium :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Psyllium je taky fajn, akorát mi přijde, že to v tobolkách nemá takové účinky a na to sypané nemám poslední dobou na lačno žaludek.. Takže ječmen je taková alternativa :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hele, uvažovala - jako o všechn těchto neuvěřitelně zdravých věcech. Toho není nikdy dost, žejo. Ale reference přátel, od kterých jsem naposledy vyzvídala, byly děsivé :D Asi si to netroufnu. Zato psyllium u mě má zelenou - jenom trochu podvádím a zalévám ho mlékem anebo jogurtem ;) Pak je výborné.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. Děsivé..? Co jim to udělalo..? :D
    Psyllium taky zobu, nejlepší je rovnou namíchané ve směsi Pohár života. A dokonce chutná!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Kokosák na afty