Pomeranč s vanilkou

Tělovým mazáním nikdy nepohrdnu. Obzvlášť, když krásně voní po pomerančích a vanilce. A ještě k tomu je přírodní. Alterra, privátní značka drogerie Rossmann, mě neustále mile překvapuje. Nedávno jsem obdivovala jejich voňavý peeling a teď mi přišlo pod ruku tělové mléko s báječnou ovocnou vůní.



Alterra, stejně jako Alverde v DMku, nabízí kvalitní přírodní složení za dostupnou cenu. V lahvičce tak najdete výtažky z ovoce, výživné oleje a esenciální oleje.


Na to, že ve složení nenajdete žádnou umělou parfemaci, voní mléko dost výrazně, sladce a až vlezle a nepříjemně.



Tělové mléko je dost tekuté, spíš vodové. Ale roztírat jde teda pěkně blbě, matlá se a dělá bílé mapy. I když aplikujete malé množství mléka, patlá se a matlá.

Když už mléko pokoříte, žádnou závratnou hydrataci nečekejte. Cítit budete spíš nepříjemné lepení. Pokud máte chlupaté ruce jako já, těšte se na pěkné slepení chlupů.



Jak jsem se těšila, z mléka jsem nakonec rozpačitá. Sice dostanu za pár korun kvalitní složení, ale to obtížné roztírání, lepení a vlastně nic moc hydratace... nevím nevím, příště se Alterra mléku raději vyhnu.

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Díky za varování, že toto mléko nebrat. Já od Alterry zkoušela zatím jen vlasovou kůru s granátovým jablkem a je výborná. Určitě bych chtěla vyzkoušet ještě jejich šampóny, myslím, že vlasovku mají hodně povedenou.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Já s Alterrou zatím nemám moc zkušeností; mám mastné vlasy, takže jejich šampony jsou pro mě nevhodné.. a nic dalšího z jejich sortimentu mě neláká. Máš tip na jejich nějaký zajímavý produkt?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tohle tělové mléko chystám recenzi už snad měsíc a půl :-) Pořád se ale nemůžu rozhodnout, co o něm napsat, jsem z něj trochu rozpačitá. Vůně mi zpočátku nevadila, časem mě ale začala fakt otravovat a s tvrzením, že lepí taky můžu souhlasit - to je takovej magnet všechen prach a bordel z okolí :-) Vyzkoušenou mám i limetkovou verzi, u které ale rozpačitá vůbec nejsem protože ta je prostě děsná - hrozně vysušuje.

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem po značce Alterra (českému skloňování se radši vyhnu :D) sáhla teprve nedávno, konkrétně po nočním krému a krému na ruce. pleťový krém mi teda dost smrdí, ale ten na ruce (s granátovým jablkem) je celkem fajn, nicméně mě ale tato značka příliš nezaujala.. rozhodně zůstanu, alespon co se tělovky týče, věrná Balee :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku vůbec neznám, nějak poslední dobou chodím spíš do toho DMka, než do Rossmannu... A ostatní věci, krom toho mléka, jsou fajn?

    PS: pokud bys měla chuť, pořádám víkendovou Link Party :-)
    http://semisweetwonderland.blogspot.cz/2014/02/vikendova-link-party.html

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že máte stejné pocity, jako já :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, tak mě úplně maximálně vyhovuje :-) Roztírá se mi krásně, nelepí a hydratuje skvěle! Asi jinej gang :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!