Malý velký zázrak

Původně mě tenhle kousek zanechával chladnou. Ale pak to přišlo... Úžasná vůně levandule či růže, univerzální použití, krémová konzistence a hlavně ty účinky!



Levandule má za úkol regenerovat poškozenou pokožku, zjemňovat ji a zklidňovat. Kromě toho, vůně levandule zklidňuje a uvolňuje smysly. Stejně tak blahodárné účinky má i růže. Ta pleť také regeneruje a hydratuje, současně uklidňuje i mysl a působí lehce afrodiziakálně.



Balzám má hutnou konzistenci díky bambuckému máslu s příměsí olejů. Při kontaktu s pokožkou ale taje a mění se v lehký olej. Celé tělo bych si s tím mazat nechtěla, ale na lokty, paže, kolena, záděry.. to je lahoda! Pokožka je jemná a krásně provoněná.



A nejlepší na tom je, že super zjemněný provoněný stav vydrží nejméně do druhého dne. Už žádné suché popraskané lokty ani záděry.. jen krásná podmanivá vůně květin.

Už jste také vyzkoušeli balzámy Saloos?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Levanduli mám strašně ráda, ale mám mastí docela dost a tak je musím spotřebovat a ráda bych si pořídila nějaký takovýhle provoněný balzám. :-)
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  2. No jasné! Musím vždycky mít jeden kousek u sebe, kdyby cokoliv náhodou se přihodilo a stalo. Růžový momentálně používám jako oční noční krém :)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám granátový a používám ho na obličej, na hojení stroupků po akné a tak, funguje báječně!

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo to jsem nevěděla, že levandule je i afrodiziakum, já jen vím, že pomáhá usnout a uklidňuje mysl :D.. Taky ji můžu ve všem! Jinak tyhle balzámy jsem měla, naposled Granátové jablko, ale mám osobně jiné favority, překvapivě není máslo jako máslo :D..

    OdpovědětVymazat
  5. Dámy, jsem ráda, že sdílíte moje nadšení! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla bych ho vyzkoušet. Zní to dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Levanduli a Saloos miluju, takže těchto balzámků mám doma spoustu až na tenhle, to budu muset napravit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ooo, krasne lakas :) ale miluju levanduli i ruzi, to bude boj :)) V.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý tip, ráda vyzkouším, dííky!

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle Saloos máslíčka jsou docela fajn, ale znám lepší. Já je měla moc ráda na tělo a ruce.

    OdpovědětVymazat
  11. Oba dva jsou moji nejoblíbenější, ale levandule je přeci jen první, díky té vůni :) Levanduli budu chtít znova a ještě bych chtěla zkusit vanilku.

    OdpovědětVymazat
  12. Levandule voní lépe, to je pravda! Vanilka mě osobně moc neláká, evokuje mi to spíš zimu a Vánoce, ale takové granátové jablko nebo limeta.. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Flíčky po akné? Žádný problém!

Kokosák na afty

Jak jsem změnila názor na Mádaru