Tip na letní osvěžení

Sedíte celý den v kanceláři a nefunguje vám klimatizace? Vyrazily jste do města a po pár minutách vám už tečou čůrky potu po zádech? Jo, to je bohužel realita posledních dní. Pro osvěžení si sice můžete koupit nejrůznější termální vody, jsou ultra příjemné, ale kdo by dával stovku za vodu, že ano. 



Zlatou střední cestou jsou tělové spreje. Já jsem letos sáhla po Alverde s pomerančem a meduňkou. Vůně je to lehce sladká a osvěžující, avšak na kůži vůbec nevydrží. Šplíchnete na sebe osvěžující mlhu, ucítíte závan kráásné vůně a je po všem. Jediné, co po spreji zůstane, je lehké lepení po celém těle, které způsobuje obsažený glycerin.

A tak jsem se rozhodla, že si udělám vlastní tělový sprej. Je to jednoduché, stačí zaskočit do kuchyně. Sáhněte po černém či zeleném čaji a oblíbeném esenciálním oleji. Čaj stačí uvařit, nechat řádně vyluhovat a do vychladlého přidat podle libosti pár kapek oleje. A osvěžující voňavý tělový sprej je na světě!



Čaj je bohatý na antioxidanty, minerální látky a některé vitaminy řady B. Pokožku uklidňuje, harmonizuje, lehce tonizuje a také hydratuje. Kromě toho chrání pleť před předčasným stárnutím. Jako vonnou složku jsem zvolila osvěžující lehce nahořklou šalvěj. Ta má stejně jako čaj adstringentní účinky, eliminuje pocení a pohlcuje tělesný zápach. Vůně šalvěje povzbuzuje také mysl a dodává tělu novou energii.

Takto snadno a jednoduše si můžete vyrobit vlastní tělový sprej podle libosti a navíc s oblíbenou vůní. Jako ideální na léto se mi také jeví levandule, růže, grep,..

Vyrábíte si tělové spreje samy doma, nebo je raději kupujete? Který je váš oblíbený?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Chválím. Nechápu, jak někdo může kupovat drahé minerální vody, když je to takhle jednoduché :-) Já používám obyčejnou vodu, někdy zelený čaj a funguje to taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano? :) Musím ale uznat, že termální voda je fajn na zklidnění podrážděné svědivé kůže.. alespoň na mě účinkuje opravdu bleskově. Ale podobné účinky má i levandulová/růžová květová voda :)

      Vymazat
  2. Díky , že nevychvaluješ Alverde body sprej :) Bála jsem se toho lepení a čtu o tom až u tebe tak dík za ušetření peníze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, není vůbec zač! :) Popravdě, zatím jsem nepotkala nelepivý tělový sprej, takže raději zůstanu u těch domácích..

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!