Lavera vs. Alverde?!

Na vyrovnávací šampon od Lavery jsem měla spadeno už dlouho, ačkoliv to není žádný velezajímavý exotický produkt. Koupíte jej v každém DMku. Ale stejně.. máta a citron by mohly s mými jemnými snadno se mastícími vlasy udělat něco v pozitivním slova smyslu.


 Ač je šampon certifikovaný, jeho složení se nemusí každému zdát. Jako pěnidlo totiž obsahuje Sodium Coco Sulfate, zelenější jemnější variantu klasického SLS. Citlivějším ale může pokožku hlavy podráždit stejně jako SLS. Jinak je složení prošpikováno sympatickými výtažky z citrusových plodů, ovsa, mandlí, regenerační arniky, mátové vody... Není to vůbec k zahození. U Lavery se mi tahle dlouhá složení plná výtažků líbí.


Konzistence je hutnější gelová, vůně jemná a osvěžující. Ve vlasech se drží docela dlouho. Šampon pění velice dobře, není třeba použít větší množství než u konvenčního šamponu. Vlasy jsou po umytí lesklé, necuchávají se, nevržou a jsou snadno rozčesat.

ALE!!! Pokud máte delší vlasy, dbejte na důkladné vymytí šamponu. Párkrát jsem oplach odflákla a ač nejsem žádná citlivka, na kůži na krku jsem zpozorovala nepříjemné začervenání. Po pár dnech naštěstí zmizelo.


A udělal šampon něco s mastnotou vlasů? Ne. Sice jsem se podívala na dno už dvěma balením, ale zatím jsem si žádných slibovaných vyrovnávacích ani harmonizačních schopností nevšimla. Vlasy se mi mastní pořád stejně, což znamená že jeden den jsou použitelné a druhý den zas hned umýt, nebo dát do culíku. Díky bohu, že už mi vlasy narostly do potřebné délky..!

Šampon je uživatelsky velice příjemný, hezky voní, ale avizovaných výsledků jsem si nevšimla. Účinky a trochu i složením (hlavně ten coco sulfát) bych jej přirovnala k Alverde šamponům, které hezky umyjí a udělají pěkné vlasy. Zásadní problém ale vidím v tom, že Alverde stojí půlku... a to mě docela zklamalo, protože jsem si od německé značky jako je Lavera představovala nejen pěkný obal, ale i nějakou tu funkčnost.

Vyzkoušely jste vlasovou péči od Lavery? Vyhovuje vám? Láká vás od této značky něco jiného k vyzkoušení?

Hezký den! :)

Komentáře

  1. Moc mě nezaujala Lavera jako značka samotná. Možná to bude právě tím, že se netváří nic extra. A přesně jak píšeš, přijde mi to jako takové předražené Alverde ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se u Lavery líbí akorát ty barevné obaly, ale to je asi tak všechno. Jo, a taky hezky voní..

      Vymazat
  2. Od Lavery jsem zatím nic nevyzkoušela, od Aleverde něco ano. Asi mne to ani neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lavera opravdu nemá moc zajímavý sortiment, i to Alverde má větší výběr a líbivější obaly..

      Vymazat
  3. Já už bych nic na vlasy od Lavery nechtěla. Měla jsem ten s růžema a byly po něm nehorázně hrubé nepodajné vlasy jak chemlon. No a kondicionér mi dokonce začal plesnivět. Fujky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to nezní moc lákavě. Já jsem si nedávno chtěla pořídit sprej pro jemné vlasy bez objemu, krásně pomerančově voněl, ale nějak jsem si to rozmyslela..

      Vymazat
  4. Já mám ráda od Lavery pleťovku, ale šampony mi přijdou totálně o ničem. Přesně, předražený alverde, neviděla jsem rozdíl. Ovšem na šamponovém poli mám momentálně jeden objev, sice jsou zatím zkusila jen jednou, ale výsledek mě fakt překvapil - ten sprchový gel Coslys bez mýdla s červenýma bobulema. Mi totiž hrozně voní, tak jsem ho chtěla zkusit a odhodlala jsem se i na vlasy (což málokdy riskuju), jestli po něm třeba nebudou vonět. No tak sice nevoní, ale byly super. Chci vyzkoušet i ty další dvě varianty, nejvíc mě lákají ty řasy, ale asi by na moje přesušený vlasy bylo lepší to obilí... (ovšem neznám nudnější ingredienci než je obilí, to snad už jen bambucký máslo :-) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Coslys ze začátku přišel jako francouzská Lavera :) Ale jak teď postupně zkouším, zjišťuju, že Coslys je mnohem lepší.. Ty červený bobule i mořský řasy mi krásně voní, až mi dojdou všechny sprcháče i šampony, mohla bych si jeden konečně pořídit!

      Vymazat
  5. Tak snad budeš spokojenější, než já! :) Možná taky záleží, jestli se chystáš na vlasovou nebo pleťovou kosmetiku.. tipovala bych, že ta pleťovka bude kapánek lepší.

    OdpovědětVymazat
  6. Lavera šampony jsem jednu dobu fakt chtěla, jenže pak jsem ve složení našla ten kokosulfat a bylo po lásce :D za ty prachy se nevyplatí, to radši Alverde jak píšeš nebo Alterra ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!