Kdo se příliš těší.. tomu to většinou nevyjde

Mělo to být něco jako produkt roku. Fakt jsem se tuhle AHA masku těšila, ale pak nějak.. to kouzlo prostě nepřišlo. Nechci ale říct, že s pletí vůbec nic neudělá, to ne. Vytáhne nějaké ty pupínky a rychle je zhojí, to je ale tak všechno.. A já marně hledám nějaký ten wow efekt, kvůli kterému jsem tuhle masku kupovala.


Proti Evolve nemůžu vlastně říct křivého slova. Má pěkné složení. Hezky voní. Voní mi tam hlavně to Aloe a pak taky levandule s citrusovými plody (?). Je to jemné, mírně ovocné a osvěžující.


Maska má zvláštní zajímavou konzistenci, jako nějaká hodně řídká marmeláda. Ta konzistence mě tedy spíš pěkně sejří, je hodně tekutá a maska z balení nekontrolovatelně vyprskne.

Nechávám působit dle pokynů trb minimálně 10 minut. Párkrát jsem zkusila kratší dobu, ale přišlo mi, že to s obličejem nic neudělalo. Takže těch 10 minut je minimum. Pokožka je pak hezky jemná a méně začervenalá, vypadá dobře a odpočatě. Sem tam vytáhne nějaký pupínek, ale nic závratného. Buď mám tak dokonalou pleť, nebo nevím...



Ale.. nemůžu si odpustit porovnání s Mádarou, která mě sice štve těma svejma třpytkama, ale ve výsledku stejnak vychází líp, než Evolve. Evolve pleť tak dobře nezjemní. Evolve pleť tak pěkně nesjednotí. Evolve nemá tak příjemnou (a praktickou) konzistenci.

Ta maska není vyloženě špatná, s pletí něco udělá, zjemní ji a sjednotí. Ale prostě čekala jsem víc. Mnohem víc. Měli jste Evolve AHA masku? Jaké z ní máte dojmy?

Komentáře

  1. Já ještě žádnou AHA masku neměla, ráda bych ale nějakou vyzkoušela. V jaké cenové kategorii se tyhle masky pohybují?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem narazila na příjemnou AHA masku v Rosmannu od jejich privátní značky, stála doslova pár korun a byla velice příjemná. Na první zkoušku určitě skvělá. Ale od té doby jsem jí tam samozřejmě už neviděla... Evolve, Mádara s spol. stojí kolem 500,-, ale bývají na ně docela často slevy 2+1 atd. Navíc, Mádaru si můžeš pořídit v malém balení za 155,- a řekla bych, že ti vydrží docela dlouho.

      Vymazat
  2. Já jsem od Evolve ještě nic nezkoušela, ale ta značka mě dost láká... i když, po této recenzi už tolik ne, přece jenom nestojí zrovna málo, a tak bych čekala nějaké výraznější účinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je to silně individuální. Kupovala jsem na základě zkušeností trb, která je z masky absolutně nadšená a s pletí jí dělá fakt hodně.. Zkus, třeba na tebe taky bude mít takovéhle pozitivní účinky.

      Vymazat
  3. Nemala, ale napriek Tvojim zmiesanym dojmom ju chcem vyskusat :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  4. Nadšená jsem byla hned ze své první s AHA kyselinami - od REN, teď mám vzoreček této od kamarádky (po tvé první recenzi jsem ustoupila od nákupu celé, díííík!), pak zkusím malou Mádaru - opravdu i ten pidi vzoreček díky tekuté konzistenci vydrží dlooouho a pak se obávám, že pořídím zase drahý REN, který funguje prostě intenzivně, krásně, na první pohled!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na REN jsem si brousila zuby dlouho, na AHA masku a další kousky, ale docela mě odrazují ty docela rozdílné recenze a taky vysoká cena.. nic to se mnou neudělá a co pak..? I ta malá Mádara vydrží tak na 10 použití, ona je taková krémovo- gelová a stačí jí malinko, takže ji pořádně otestuješ :)

      Vymazat
  5. já jsem taky čekala, že padnu na zadek a ono jako zázrak to není :( Maska to není vůbec špatná, ale ta očekávání byla vyšší, já to tak mám ostatně se vším - meteority, mychelle serum, pixie glow tonic... atd atd... zázraky se nekonají na mém obličeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo jo, to očekávání je svinstvo! Počkej, tebe nenadchlo ani MyChelle sérum? Já jsem si od nich pořídila dva enzymatický kousky a nic moc teda. Čekala jsem, že ten správný wow efekt přijde právě od séra.. tak asi také ne..

      Vymazat
    2. Tak toto byl pocit, jako když jsem zjistila, že Ježíšek neexistuje :) sérum chci moc a moc, protože věřím, že je to kouzlo v lahvičce a ono možná úplně tak ne? Njn, to jsou ty očekávání. :)

      Vymazat
    3. Iwi, ale třeba zrovna na tebe bude fungovat tak, jak má a jak si představuješ :)) Je to fakt sázka do loterie a proto nesnáším většinu kosmetických firem.. člověk nikdy neví, jestli mu produkt sedne, nebo ne, dokud ho nezkusí..

      Vymazat
    4. Díky za slova útěchy :) teď v zimě se mi pleť zlepšila, ale na teplejší dny asi pořídím a budu doufat :)

      Vymazat
    5. Jestli chceš, můžu ti kousek odlít :) Myslím, že zrovna u tohoto typu produktu člověk pozná hned po prvním druhém použití, jestli sedne nebo ne.

      Vymazat
  6. Za seba mozem povedat, ze Evolve maska je fakt uzasna, vzdy mi robi s pletou take zazraky ze sa nestacim cudovat...asi ako povedala trb, je to "pletovy Photoshop" :-)
    Luc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je super! :) Přesně nějaký takový photoshop alá trb jsem čekala...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!