Děkuji, nechci... (2014)

Za uplynulý rok jsem se naštěstí nenapálila tolik, co ten rok před tím, takže si tuto rubriku dáme v poněkud umírněnější verzi. Nemusíte se bát žádného svědění, lepení ani tak. Dovolím si dokonce tvrdit, že některé produkty by vám klidně mohly i sednout, jen mě prostě nejdou pod nos, nevyhovují mi a nechci je už vidět ani z rychlíku.


Prvním napálením, které není na fotce, je Kivvi. Jo, myslím značku všeobecně. Celý ten hype kolem voňavé kosmetiky v supr obalech mě nezanechal dlouho chladnou, naštěstí jsem si koupila jen vzorky.. a moc dobře jsem udělala! Po vyzkoušení bych nedala ani korunu za žádný Kivvi produkt!

Rozmrzelá jsem i z Biofáze, na kterou jsem slyšela samé kladné ohlasy. Zkoušela jsem to s ní několikrát, pokaždé buď bez výsledku, nebo s opupínkovaným ksichtem. Nevím, kde se stala chyba. Levandulové sérum s úspěchem používám jako lokální péči, ale všechny tři lahvičky dohromady mi prostě nesedí.

Balzámy Crazy Rumors jsem tak nějak nepochopila. Jo, hezky voní, dokonce i chutnají, ale...? Rty to moc nepromaže, musíte aplikovat docela často a stejně je kolikrát pokožka suchá...

Produktová řada Alverde se sprašem pro nečistou pleť mi s obličejem nedělala vůbec nic.

Krém od Farana, na který jsem se  moc těšila, mě rozladil asi nejvíce. Obličej mi silně umastil a vlastně s ním neudělal nic dobrého.

Značný nezájem mám vůči nové lipové řadě Nobilis Tilia. Mají nevábnou barvu i konzistenci, mycí gel pokožku dost vysušuje, maska s ní pro změnu nedělá vůbec nic.

Máte některý ze zmiňovaných produktů a vyhovuje vám? Pochlubte se!

Komentáře

  1. Zkušenost mám jenom s Alverde sprašovým mycím krémem a sprašovým tonikem. Tonikum děs běs, ale krém je moje stálice, střídám ho s jinými čistícími gely a ráda se k němu vracím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá pleť je tak krásně jiná :)) Na mě byl ten krém až příliš 'mastný', nebo jak to říct a ucpával mi póry..

      Vymazat
  2. Heh, ten Alverde se sprašem jsem naštěstí měla jen ve vzorku. Tonikum a čístící krém. Tonikum mě neskutečně rozčilovalo, a čistící krém byl na prd. Faran překvapil, člověk by za ty prachy očekával něco lepšího, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě byla nadšená z tuhách mýdel od Farana a následně i z jejich šamponu, takže mě ten krém dost zamrzel... chvíli se této značce budu raději vyhýbat :))

      Vymazat
  3. tak s Kivvi to máme stejně, to, co jsem měla, nebylo nic moc... možná ty marmeládky můžou být dobré, na těch se snad nedá moc zkazit, ale nemám zkušenost :). U Faranu taky u mně něco jo (mátový šampon, tělové mléko) a něco ne (ten druhý šampon, na suché vlasy, a sprcháč jen kvůli vůni, jinak byl fajn)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ony ty Kivvi marmelády nejsou zas tak špatné, ale za a) to prostě nemá marmeládovitou konzistenci, za b) stojí to pět stovek a hlavní složkou je kokosový olej. Si rovnou můžu koupit půlkila Saloos kokosáku a jsem vysmátá! :))

      Vymazat
  4. Biofáza mi tiež nesadla, resp. som žiadne úžasné výsledky nevidela. Skôr bolo otravné tie séra vrstviť a vždy som mala pocit, že toho mám na tvári už priveľa. Alverde som skúšala kedysi dávno a tiež som nebola extra spokojná.
    Naopak Crazy Rumors mám rada, mne vyhovuje, že je trošku tuhší a hydratuje aj voní super. Určite si kúpim aj ďalšie kúsky :) Od Kivvi sa mi páčil vitamínový koktejl, nebyť toho lepivého pocitu, ale aj tak ešte uvažujem, že kúpim ďalšie balenie, lebo pekne urýchloval hojenie a miznutie prípadných vyrážok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to vrstvení je otrava.. sice se účinky jednotlivých bylinek mají navzájem posilovat a doplňovat, ale mě spíš přišlo, že mi to pleť kompletně ucpává..

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!