Heřmánkový krém na ruce

Pořádný krém na ruce se vždycky hodí. I když jsem si oblíbila ten dýňový od Desert Essence, s radostí jsem uvítala i heřmánkový od Martiny. Tahle značka se mi totiž začíná čím dál tím víc líbit. Začalo to šalvějovým lotion pro smíšenou pleť a asi to bude pokračovat i tímhle krémem na ruce.



Ač je Desert Essence fakt fajn a skvěle se vsakuje, přesto obsahuje sem tam nějaký alkohol a glycerin.. na denní mazání super, na noc už trochu horší. Martina neobsahuje ani jedno z toho. Má v sobě hodně olejů, včelí vosk, lanolin a taky bambucké a kakaové máslo. A taky výtažek a spagyrickou esenci z heřmánku.. takže výživná bomba.


Krém voní neobvykle bylinkově, ostatně jako všechny produkty od téhle značky. Je to vůně přirozená, trochu květinová, vcelku příjemná. Krém je hutnější díky vosku a máslům, ale při kontaktu s kůží rychle taje a do rukou se snadno vstřebává.



Na mazání přes den to není, upatlali byste všechno ve svém okolí. Ale na noc, to je jiná. Venku sice nemrzne, ale moje ruce nějak poznaly, že má být roční období zima. A když se zima spojí se saponáty a chlorovanou vodou, vznikají z toho extrémně svědivé suché dlaně. A s těmi mi Martina velice pěkně pomáhá. Zklidní to nejhorší svědění a zmírní zarudnutí do pár minut, do rána ruce hezky zjemní. Kůži zvláčňuje a chrání jí před mozoly a záděrami. Nemůžu si na nic stěžovat.

Momentálně kombinuju heřmánkový krém s tím dýňovým a ruce si lebedí. Nesvědí, neloupou se, téměř se nedělají záděry. Trpíte v zimě taky na tohle svědění a loupání?

Komentáře

  1. Já ho ještě pořád mám doma neotevřený,ale těším se na něj :) Takže díky za recenzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že budeš spokojená stejně jako já!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem změnila názor na Mádaru

Co mi (trochu) pomohlo na rozšířené póry

Flíčky po akné? Žádný problém!